Najczęściej Zadawane Pytania

Wizorr.pl to portal, który umożliwia swoim użytkownikom z jednej strony znalezienie wykonawców wszystkich rodzajów usług związanych domem/mieszkaniem lub ogrodem np.: usług budowlanych, remontowych, hydraulicznych, elektrycznych, architektonicznych, malarskich, sprzątania, pielęgnacji zieleni itd. - a z drugiej strony umożliwia osobom lub firmom świadczącym te usługi znalezienie dla siebie klientów.

Nie, posiadanie konta na stronie wizorr.pl jest w pełni darmowe.

Yes, by using wizorr.pl you can find service providers suitable for the service you need. Either on local level or national level.

Yes, on wizorr.pl users are posting different type of projects, and surely many of them will be a job just for you!

Każdy użytkownik posiada swój profil na stronie wizorr.pl. Profil usługodawcy inni użytkownicy mogą znaleźć przez wyszukiwarkę po zakresie działalności, lub po przeglądnięciu kategorii. Ponadto, usługodawcy posiadają na swoich profilach portfolia, gdzie mogą pochwalić się wykonanymi zleceniami. Dodatkowo, użytkownicy, którzy skorzystali wcześniej z usług tych osób/podmiotów mogą zamieszczać zdjęcia wykonanej usługi.

Oczywiście! Na stronie wizorr.pl swoje usługi może oferować każdy – od złotej rączki, przez firmy jednoosobowe aż po duże firmy.

Każde konto związane z działalnością gospodarczą, musi podać dane firmy – jej pełną nazwę, NIP, rodzaj działalności oraz adres, pod którym dana firma jest zarejestrowana.

Oczywiście! Nie ma żadnych przeszkód by np. elektryk szukał architekta.

Weryfikacja jest konieczna, jeżeli chce się korzystać z pełni funkcjonalności konta (zamieszczania ogłoszeń czy oferowania swoich usług). Weryfikacja użytkownika wymaga potwierdzenia adresu email oraz numeru telefonu do kontaktu z pozostałymi użytkownikami – inaczej kontakt pomiędzy użytkownikami będzie mocno ograniczony.

Weryfikacja przez email polega na potwierdzeniu rejestracji konta przez kliknięcie w odnośnik znajdujący się w email, który wizorr.pl wysyła nowozarejestrowanym użytkownikom.

Weryfikacja telefonu polega na podaniu w profilu kodu wysłanego przez administratora wizorr.pl na podany przez użytkownika numer.

Z pozostałymi użytkownikami można się skontaktować przez email (widoczny w profilu), numer telefonu, oraz wysyłając wiadomość prywatną.

Tak. W wypadku kont podstawowych można tego dokonać jeden raz, w wypadku subskrypcji – zgodnie z danym planem subskrypcji.

Na chwilę obecną wizorr.pl nie planuje wprowadzenia tego typu opłat.

W zależności od rodzaju usługi, mogą być one różnie wyceniane – m.in. od godziny, powierzchni lub całości wartości zlecenia. Jeżeli publikując ogłoszenie nie wiesz, na ile może ono być wycenione – nie trzeba podawać wyceny.

Gdy ogłoszenie jest opublikowane, potencjalni kontrahenci będą na nie odpowiadać. Część może od razu wysłać ofertę z gotową wyceną, inni mogą poprosić o sprecyzowanie/podanie dodatkowych informacji przed podaniem własnej wyceny.

Ocenianie kontrahentów jest jednym z najważniejszych elementów strony wizorr.pl. Dzięki temu inni użytkownicy będą wiedzieć, czy osoba/podmiot świadczący usługę jest wiarygodna, a jakość tej usługi jest satysfakcjonująca. Tak samo użytkownicy zlecający usługę. Ocenić usługę mogą tylko użytkownicy, którzy współpracowali ze sobą w ramach projektu.

Po wykonaniu zlecenia prosimy o wystawienie opinii na temat kontrahenta. Dzięki temu innym użytkownikom będzie łatwiej znaleźć rzetelnych usługodawców i usługobiorców na stronach wizorr.pl.

Tak, podczas umieszczania ogłoszenia można dodać załączniki, w postaci obrazków/zdjęć w postaci plików .jpg lub .jpeg.

Portfolio to zbiór zdjęć pokazujących wcześniej wykonane usługi przez danego użytkownika (na przykład wykonanego remontu łazienki). Ułatwia do potencjalnym klientom wybór właściwej osoby/podmiotu do wykonania projektu/usługi z ogłoszenia.

Jeżeli kontrahent okazał się nierzetelny, należy zostawić informację na ten temat podczas oceny. W wypadku, gdy tego typu zachowania ze strony użytkownika będą się powtarzać – operator serwisu wizorr zastrzega sobie prawo do zawieszenia/zablokowania konta. Poza tym, ewentualne spory pomiędzy użytkownikami zawierającymi między sobą umowę na wykonanie określonych usług można zawsze rozstrzegać przy pomocji mediacji lub wejścia na drogę sądową.

Plany subskrypcji dostępne pod adresem: https://wizorr.pl/pricing-plan umożliwiają użytkownikom korzystanie z opcji niedostępnych (bądź dostępnych w ograniczonym zakresie) dla kont darmowych, m.in. promowania ogłoszeń/usług, większej ilości powiadomień przez email/sms, dodatkowego miejsca w portfolio.

Gdy oferta zostaje zatwierdzona, przestaje być widoczna jako aktywna dla innych użytkowników, poza zleceniobiorcą i zleceniodawcą.

Poza wyjątkowymi okolicznościami, nie przewiduje się takiej możliwości na stronach serwisu wizorr.pl. Jeżeli jednak przydarzy się coś nieoczekiwanego uniemożliwiającego wykonanie usługi, prosimy o kontakt z kontrahentem oraz operatorem serwisu, pod adresem email: [email protected]

W wypadku, jeżeli z wybranym kontrahentem nie będzie kontaktu przez co najmniej 72 h, prosimy o kontakt z administratorem serwisu wizorr.pl.

Tak, w profilu użytkownika można usunąć każde aktywne ogłoszenie.

Na stronach serwisu wizorr.pl można sprawdzić każdego potencjalnego kontrahenta, sprawdzając:

  1. jego portfolio (jeżeli użytkownik świadczy usługi)
  2. jego średnią ocenę i ilość ocen oraz komentarze użytkowników w ocenach
  3. ilość wykonanych usług na wizorr.pl

Tak, każde aktywne ogłoszenie można edytować.

Odpowiedzi na ogłoszenia są widoczne w notyfikacjach. Ponadto, w ilości i częstotliwości zależnych od planu konta – także przez sms oraz email. Także sami kontrahenci mogą się skontaktować bezpośrednio na stronie serwisu wizorr.pl

Potencjalni kontrahenci, o ile są zainteresowani usługami świadczonymi przez innego użytkownika mogą kontaktować się przez stronę wizorr.pl, telefon lub email dostępny w profilu.

Każdy rodzaj konta posiada pewne ograniczenia. Można sprawdzić je tutaj https://wizorr.pl/pricing-plan

Ogłoszenia/usługi wyróżnione są to ogłoszenia znajdujące się na górze wyników wyszukiwania. Ogłoszenia te są oznaczone i można je zamieszczać przy każdym płatnym typie konta. Ilość dostępnych tego typu ogłoszeń można sprawdzić tutaj https://wizorr.pl/pricing-plan/

Wizorr.pl wystawia faktury tylko w wypadku korzystania z płatnych planów

Wycena podana w ogłoszeniu i odpowiedzi na nie powinna być jak najbliższa ostatecznej. Niestety możliwe jest, że wykonanie usługi będzie się wiązało z dodatkowymi nieprzewidzianymi kosztami lub usługami (na przykład, gdy do położenia płytek na podłodze okazuje się konieczne dodatkowe poziomowanie podłogi). Operator serwisu wizorr.pl nie ponosi odpowiedzialności za tego typu sytuacje.

By dowiedzieć się więcej na temat tej promocji, można sprawdzić jej warunki tutaj: (link)

Jeżeli użytkownik uważa, że został niesłusznie oceniony, należy opisać całą sytuację i skontaktować się z operatorem serwisu przez email: [email protected]

Jeżeli użytkownik nie może się zalogować, należy sprawdzić, czy email/login/hasło są poprawne. Następnie warto sprawdzić, czy w przeglądarce internetowej włączone są pliki cookies oraz wyczyścić cache/pliki cookies w samej przeglądarce. Jeżeli to nie pomaga, należy skontaktować się z administratorem strony wizorr.pl.

Jeżeli szukana/oferowana usługa nie pasuje do żadnej z dostępnych kategorii, wizorr.pl zaleca umieszczenie jej jako „pozostałe usługi” w najbliższej znaczeniowo kategorii. Jeżeli dana usługa będzie szukana/oferowana z większą częstotliwością, istnieje możliwość dodania jej na stronie serwisu.

W celu uzyskania informacji o możliwości reklamowania się na stronie wizorr.pl należy skontaktować się pod adresem [email protected]